ბლოგი

static-billboard-vs-digital-billboard

სტატიკური VS ციფრული ბილბორდი

გარე რეკლამირებას ბრენდის წარმატებაში დიდი წვლილი მიუძღვის და თანამედროვე კომპანიებიც ხშირად ირჩევენ ბილბორდებს. თუმცა, ვითარება ასეთი ერთმნიშვნელოვანიც არ არის, ბილბორდების ქვეტიპები ერთმანეთისგან განსხვავდება და ფუნქციასაც სხვადასხვას ატარებს – რთული ამოსარჩევია, კონკრეტულ მისიას სტატიკური ბილბორდი უკეთ შეასრულებს თუ ციფრული ბილბორდი. ამ სტატიაში შევეხებით ამ ორი ტიპის ბანერებს და დაგეხმარებით, მარტივად შეარჩიოთ ეფექტური ვარიანტი.

evolution outdoor advertising

საბანერე რეკლამის ევოლუცია

გარე რეკლამა საკმაოდ ვრცელ და საინტერესო ისტორიას მოიცავს და იწყება ჯერ კიდევ მაშინ, როცა ანტიკური დროის ვაჭრები, თავიანთი პროდუქციის რეკლამირებისთვის, მარტივ ნიშნებსა თუ სიმბოლოებს იყენებდნენ.

marketerBlog

პიქსელ აუთდორი ქართული სპორტის მხარდასაჭერად!

ხვიჩა კვარაცხელიასა და იტალიის “ნაპოლის” სერია A-ში გამარჯვების აღსანიშნავად, პიქსელ აუთდორმა ბათუმში მდებარე ბილბორდებზე მისალოცი ბანერები განათავსა.