გარე რეკლამირებას ბრენდის წარმატებაში დიდი წვლილი მიუძღვის და თანამედროვე კომპანიებიც ხშირად ირჩევენ ბილბორდებს. თუმცა, ვითარება ასეთი ერთმნიშვნელოვანიც არ არის, ბილბორდების ქვეტიპები ერთმანეთისგან განსხვავდება და ფუნქციასაც სხვადასხვას ატარებს – რთული ამოსარჩევია, კონკრეტულ მისიას სტატიკური ბილბორდი უკეთ შეასრულებს თუ ციფრული ბილბორდი. ამ სტატიაში შევეხებით ამ ორი ტიპის ბანერებს და დაგეხმარებით, მარტივად შეარჩიოთ ეფექტური ვარიანტი.
საბანერე რეკლამის ევოლუცია
გარე რეკლამა საკმაოდ ვრცელ და საინტერესო ისტორიას მოიცავს და იწყება ჯერ კიდევ მაშინ, როცა ანტიკური დროის ვაჭრები, თავიანთი პროდუქციის რეკლამირებისთვის, მარტივ ნიშნებსა თუ სიმბოლოებს იყენებდნენ.
პიქსელ აუთდორი ქართული სპორტის მხარდასაჭერად!
ხვიჩა კვარაცხელიასა და იტალიის “ნაპოლის” სერია A-ში გამარჯვების აღსანიშნავად, პიქსელ აუთდორმა ბათუმში მდებარე ბილბორდებზე მისალოცი ბანერები განათავსა.